Speciallæge i kirurgisk gastroenterologi Jacob Rosenberg er ratet som nummer 1 i verden inden for brokooperationer.

Af Dorthe Mikkelsen

Jacob Rosenberg er til daglig tilknyttet CPH Privathospital, hvor han undersøger og behandler alle vores patienter med symptomer på blandt andet brok. Jacob arbejder dedikeret og målrettet med at fremme og forbedre behandlingsmulighederne. Vi ønsker Jacob tillykke med den meget flotte placering.
På CPH Privathospital er omdrejningspunktet altid det gode patientforløb, hvilket kræver stor ekspertviden og god kommunikation. Vi er derfor utrolig stolte af alle vores dygtige læger, som bliver ved med at bidrage til større viden og bedre behandlingsmuligheder for alle patienter.

Læs mere om rating

Expertscape baserer sin rangering på videnskabelige publikationer udgivet over de seneste 10 år fra databasen PubMed. Derudover rangeres det videnskabelige arbejde yderligere efter artiklernes udgivelsestidspunkt, hovedforfatter, efterspørgsel på internettet mv. Således er Expertscape’s rangeringer 100% objektive. Se listen over rangeringer her: http://www.expertscape.com/ex/inguinal+hernia