Kundetilfredshed

På CPH Privathospital lever vi af den gode patientoplevelse og det er altid vigtigt for os, at vores kunder føler sig hørt og set. Vi er altid interesseret i at få en tilbagemelding om din behandling og ophold, hvad enten det er ris eller ros.

Ros bliver vi naturligvis altid glade og stolte af, men ris giver os en mulighed for at forbedre os. Som patient på CPH Privathospital kan du altid have tillid til, at din tilbagemelding bliver taget alvorligt.

To gange årligt laver vi en patienttilfredshedsundersøgelse, som vil blive offentliggjort på vores hjemmeside. Nedenfor kan du se hospitalets første tilfredshedsmåling.

Landsdækkende undersøgelse af patientoplevelse (LUP)

Enheden for Brugerundersøgelser gennemfører hvert år en landsdækkende undersøgelse af patientoplevelser på private og offentlige sygehuse. Den dækker alle offentlige patienter inkl. dem, som er kommet på et privathospital via det udvidede frie sygehusvalg. Resultaterne herfra vil også offentliggøres på CPH Privathospitals hjemmeside.

tilfredshed